Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mozaïk. Meer weten? Ontdek meer
Thomas
31 mei 2026 om 20:13
Bestel hier best vaak en het eten is altijd goed.
Dave
28 apr 2026 om 8:35
was weer heel goed
Thijs
27 apr 2026 om 1:00
Het eten kwam pas na 1:15 uur. En het was koud heel teleurstellend
Kajol
26 apr 2026 om 1:35
2 grote kapsalon besteld. Moet zeggen dat het lekker was, alleen voor de prijs was het erg matig gevult. Het leek eerder op een normale portie wat erg jammer was.
Dennis
25 apr 2026 om 18:39
Dit restaurant is altijd goed. Als het niet goed is, word het altijd netjes opgelost. Ik heb wederom heerlijk gegeten
Sander
18 apr 2026 om 8:43
kapsalon zonder knoflook+sambal gekregen. wel vlot bezorgd
Ancoline
29 mrt 2026 om 22:08
Top kwaliteiy
Benjamin
13 mrt 2026 om 17:15
Grote kapsalon bestelt, echter een groot bakje gekregen met amper vulling. Om het af te maken ook nog ziek geworden van die geringe vulling. Ik zou deze tent dan ook afraden.